جزئیات جدید از مک لارن P1
 
یک شنبه 20 / 11 / 1391برچسب:مکلارن,پی1,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 پس از پایین آمدن هیاهوی رونمایی ابر خودروی مک لارن یعنی P1 در نمایشگاه پاریس،این خودروساز بریتانیایی دوباره هیجان به پا کرد.

McLaren P1

مک لارن که خود را برای نمایشگاه خودرو ژنو آماده می‌کند هم اکنون جزئیات جدیدی از خودروی P1 خود منتشر کرده است که بیشتر آن‌ها عکس‌هایی است که به تازگی منتشر شده است.مک لارن نمایی از داشبورد و حالت مسابقه ای خودرو را در عکس‌ها نشان می‌دهد.

McLaren P1

حالت مسابقه ای این خودرو که برای مسابقات تعبیه شده است بسیار شبیه به سیستم خودروهای فرمول1 است و در داشبورد هم نشان گر الکتریکی ابتدا سبز بعد قرمز و در آخر به رنگ آبی در می‌آید.

Green, red and blue lights are shift indicators

بال عقب این خودرو در حالت مسابقه ای 30 سانتی متر بالا می‌رود و در عین حال که زیبایی خاصی به خودرو می‌بخشد،آیرودینامیک منحصر به فردی برای خودرو محیا می‌کند که سبب می‌شود مصرف سوخت و دیگر موارد بهبود یابد.برای ساخت این بال از تکنیک‌های F1 کمک گرفته شده است.


Digital dash displays revs and speed

باید بدانید که قیمت این خودرو 750 هزار پوند می‌باشد که در صورت سفارش بسته افزایش عملکرد قیمت آن به 800 هزار پوند می‌رسد.این خودرو در اواخر سال جاری راهی خیابان‌ها خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 568
بازدید ماه : 12755
بازدید کل : 462469
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2